بررسی جدیدترین متدهای تولید جامبوبگ توسط پیشگامان این عرصه
نوشته شده توسط : بورس سی تو

بزرگترین تولید کننده کیسه و گونی جامبو بگ در ایران

هر سال بیش از ۵۰۰ میلیون تن از تولیدات و محصولات صنایع کشورها، از طریق جامبوبگ یا همان بیگ بگ ها جابجا و منتقل می شوند. شرکت های تولیدی جامبو بگ این کیسه ها را جهت حمل، جابه جایی و نگهداری محصولات خاصی تولید می کنند. برای محصولات شیمیایی، معدنی، غذایی و کشاورزی از جمله: پودرها، گرانول های صنعتی و شیمیایی، آهک، جامبو بگ سیمان، کودهای شیمیایی، غلات، خشکبار، فراورده های دارویی و غذایی، فرآورده های نسوز، خاک های معدنی، کانیهای غیرفلزی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده جامبوبگ

گروه صنعتی جامبو بگ هینا پک یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان جامبو بگ در ایران می باشد. این گروه صنعتی با کادری مجرب و با سابقه، سعی دارد که تولیدات و محصولات خود را با بالاترین کیفیت به وسیله مواد اولیه درجه یک و مرغوب به شما مخاطبان عزیز با نازلترین قیمت عرضه کند. جهت مشاوره و خرید این نوع کیسه ها می توانید با شرکت تولیدی جامبو بگ هینا پک تماس حاصل فرمایید.

تولید جامبو بگ اصفهان

کیسه جامبوبگ پلی پرو پیلن

معرفی تولید کننده جامبو بگ

جامبوبگ، کیسه‌ای با ابعادهایی مختلف است. این محصول از پارچه‌های مستحکم و نوارهایی جهت دستگیره ساخته شده است. به کمک آن می‌توان حدودا بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بار را جابجا کرد. جامبو بگ با نام‌های دیگری نظیر بیگ‌ بگ، بالک بگ و کیسه فله‌بر هم نامیده و شناخته می‌شود. که همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، برای جابجایی مواد مختلفی مانند سیمان، کود، محصولات شیمیایی، دارو، محصولات کشاورزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش گونی جامبو در اصفهان

جنس این جامبو بگ‌ها از پارچه های پلی پروپیلن بوده که بسته به نوع سلیقه هر فرد می‌توان در کنار این لایه از نایلون، پارچه لمینت‌دار یا … کمک گرفت. شرکت های تولیدی جامبو بگ، این کیسه ها رو به صورتی طراحی می کنند که حمل و نقل این گونی‌ها به کمک تمامی ماشین آلات نقل و انتقال استاندارد نظیر کامیون ها، تریلرها، کانتینرها و…. برای مسافت های طولانی و لیفتراک و چرثقیل در داخل کارگاه‌ها و کارخانجات برای مسافت کوتاه امکان پذیر باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول و اینکه آیا برای صنعت شما مناسب است یا خیر، با گروه صنعتی جامبو بگ هینا پک تماس حاصل فرمایید، تا مشاوران و کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

فروش بیگ بگ در اصفهان

چرا باید از محصولات بیگ بگ استفاده کنیم؟

شرکت های تولیدی جامبو بگ ، برای محصولات متنوع این محصول را پیشنهاد می کنند. این به این دلیل است که ویژگی های بسیار خوبی دارد و می توان انواع محصولات را به بهترین و مناسب ترین شکل درون آن ها قرار داد. بارگیری این کیسه ها بسیار آسان است و به راحتی با دستگاه هایی همچون لیفتراک و جرثقیل قابل جابه جایی است.

تولید کیسه جامبو

حمل آن سریع و ساده می باشد و همچنین می توان با تریلر کفی سقف دار و یا بدون سقف، کیسه های جامبو را منتقل کرد. هزینه نگهداری در انبار و حمل و نقل آن نسبت به روش های دیگر بسته بندی کمتر است.

بعضی از محصولات نیاز دارند که از رطوبت و نور خورشید دور باشند، از این رو تولید کنندگان جامبو بگ ، به صورتی این کیسه ها را طراحی کرده اند که در برابر رطوبت و نورخورشید نیز ایمن باشند. همچنین قابلیت استفاده مجدد از این کیسه ها وجود دارد.

گروه صنعتی و تولید کننده جامبوبگ هینا پک

شرکت تولیدی جامبو بگ هینا پک با تولید سالانه انواع کیسه های پلی پروپیلن با سایزها و اندازه های مختلف از ۳۰۰ کیلوگرم تا حدود ۲ تن، بنا به سفارش و درخواست مشتری، نیاز بازار داخلی را برآورده می کند.

گروه صنعتی جامبوبگ هینا پک مفتخر است که انواع بیگ بگ را جهت مصارف مختلف نظیر صنایع شیمیایی، کشاورزی، صنعتی و… و با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به شما عزیزان عرضه نماید. علاوه بر آن همچنان در تلاش است که با سعی و تلاش و آموزش کارکنان، خود را از میان سایر تولید کنندگان جامبو بگ ارتقاع دهد.

صادرات کیسه جامبوبگ

تولید کننده جامبو بگ

تولید کننده جامبو بگ سیمان

تولید کننده جامبو بگ قیر

بزرگترین تولیدی جامبو بگ در ایران کجاست؟

گروه صنعتی جامبو بگ هینا پک در سال ۱۳۸۸ با همکاری معتبرترین تولیدکنندگان پارچه های پلی پروپلین با گرید بالا در ایران، با هدف تامین کیسه های پلی پروپلین (بیگ بگ) تاسیس گردید. تاکنون نیازهای بسیاری از کارخانجات و واحدهای صنعتی و بازار را تامین نموده است.

همچنین این شرکت تولیدات و محصولات خود را به کشورهای آسیای میانه از جمله آذربایجان و ترکمنستان صادر می کند. صادرات باعث می شود که بتواند ضمن حضور قویتر در بازارهای جهانی نقش موثری در ایجاد اشتغال برای فرزندان این مرز و بوم ایفا نماید.

تولید کننده کیسه بیگ بگ

شرکت جامبوبگ هینا پک تولیدکننده انواع کیسه های پلی پروپیلنی (بیگ بگ، جامبوبگ، بیتوبگ، پالت بگ و…) ویژه بسته بندی، حمل و صادرات محصولات کشاورزی معدنی و شیمیایی میباشد. این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی ، با بهترین کیفیت دوخت و در اندازه های مختلف و با قیمت بسیار مناسب، آماده پاسخگویی به سفارشات شرکت های خصوصی و دولتی می باشد.

تقسیم بندی تولیدات بیگ بگ ها

شرکت های تولیدی جامبو بگ، این محصول را در دسته های مختلفی قرار می دهند که در ادامه انواع کیسه جامبو را معرفی می کنیم.

تقسیم بندی  و تولید جامبو بگ از نظر جنس پارچه

کیفیت پارچه های جامبو بگ بر اساس این است که ۱ متر مربع از این پارچه چه مقدار وزن برحسب گرم دارد.

  •     ۱۳۵ گرم
  •     ۱۵۰ گرم
  •     ۱۷۵ گرم
  •     ۱۸۰ گرم
  •     ۲۰۰ گرم

تقسیم بندی کیسه جامبو بر حسب دوخت سر و ته

به صورت های سرباز، درب صندوقی، درب لیفه، دهانه دار و قیفی تولید می شوند. نوع درب آن برای محصولات متنوع در نظر گرفته شده است و شما باید با توجه به محصولتان نوع مناسب را خریداری کنید.

تولید جامبو بگ

تقسیم بندی جامبوبگ ها از نظر وزن

  •     ۵۰۰ کیلو
  •     ۱ تن
  •     ۱٫۵ تن
  •     ۲ تن
  •     ۵ تن

نکته: اینکه یک جامبو بگ می تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی، نحوه دوخت، نخ استفاده شده در دوخت، جا یابی دسته ها، جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته ها و… بستگی دارد.

تولید کننده جامبو بگ در تبریز

تقسیم بندی جامبو بگ از نظر دسته

  • ۲ دسته
  • ۴ دسته
  • ۸ دسته

نکته: از عوامل موثر در نوع دسته های جامبو بگ ها نخ مورد استفاده در دوخت و UV  بودن آن نخ ها در کیفیت گونی و میزان بار برداری آنها اشاره نمود.

لازم به ذکر است این شرکت اولین تولیدکننده کیسه های جامبو بگ مایع در ایران است. اگر به دنبال راهی آسان برای تشخیص و انتخاب بهترین راه بسته بندی، بارگیری و تخلیه محصول خود هستید.

تولید جامبوبگ

پایدار کیسه بافت تولیدکننده کیسه جامبوبگ صادراتی

شاید در نگاه اول به ظاهر جامبوبگ، بنظر برسد که این محصولات از یک جنس و تنها با قطعات جانبی متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند! اما در حقیقت به این شکل نیست. امروزه از جامبوبگ‌ها در صنایع مختلفی استفاده می‌شود، مثل کشاورزی، تولید مواد شیمیایی، ساخت‌وساز، مواد غذایی، صنایع دارویی، تولیدی‌ها، معادن، صنعت رزین و بسیاری صنایع دیگر، که حمل و نگهداری مواد در هریک، شرایط منحصر به خودشان را دارند. بنابراین در تولید جامبوبگ نیز باید به نیاز هر صنعت توجه شده، تا شرایط ایمن و مطمئن برای نگهداری و انتقال کالا و محصولات فراهم شود.

تولید کننده جامبوبگ در تبریز

اما آیا خط تولید محصولات در هر صنعت متفاوت است؟ چه موادی در ساخت جامبوبگ در هر صنعت استفاده می‌شود؟ و هریک چه ویژگی‌هایی با خود به همراه خواهند داشت؟

در این مطلب قصد داریم به بررسی تولید جامبوبگ و فراهم نمودن ویژگی‌های مورد نیاز در هر صنعت بپردازیم.

 

جامبوبگ از چه تولید می‌شود؟

برای شروع، به این نکته توجه داشته باشید که فرآیند تولید جامبو بگ برای صنایع مختلف تا حد زیادی مشابه است، اما برای تناسب این کیسه‌ها با هر صنعتی، نیاز به رعایت یک سری شرایط و فراهم نمودن ویژگی‌های مورد نیاز هر صنعت است. پس آیا در تولید جامبوبگ از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود؟ کیفیت پلی پروپیلن در هر محصول متفاوت است؟ برای درک بهتر این موضوع ابتدا توضیح خواهید داد که در کارخانه جامبوبگ از چه موادی استفاده می‌شود.

تولیدی کیسه جامبوبگ

این کیسه‌ها از پارچه پلی‌پروپیلن، یک ماده پلیمری محکم، بادوام و ترموپلاستیک ساخته می‌شوند که آنها را در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و اشعه UV مقاوم می‌کند. از برخی پوشش‌ها نیز برای محافظت بیشتر استفاده می‌شود و در نهایت حلقه‌های بالابر پلی‌پروپیلن به کیسه برای جابجایی آسان‌تر بافته می‌شوند.

اما برخی از ویژگی‌ها در تولید جامبوبگ در نظر گرفته می‌شوند تا الزامات حمل ‌و نقل، ایمنی در حمل محصول و استانداردهای بین‌المللی را برآورده کنند. از جمله این موارد هستند:

  • ضخامت نخ‌ در بافت
  • وزن پارچه (GSM)
  • استحکام نخ و پارچه

این مشخصات مهندسی، در تولیدی جامبوبگ با گذراندن تعدادی از تست‌های استر، از جمله نیروهای افت و تنش، مشخص می‌شوند تا مقاومت هر کیسه در طول حمل و نقل به سطح ایمن خودش برسد. این مشخصات معمولا با ظرفیت کیسه (یا همان اندازه کیسه) رابطه مستقیم دارند که به تولید جامبوبگ هایی با تحمل وزن از چند کیلوگرم تا ۵ تن می‌رسد.

 همچنین، تولید جامبو بگ به کاربرد و نوع محصول در ذخیره سازی و انتقال محصول نیز بستگی دارد، که منجر به تولید و عرضه انواع سبک این کیسه می‌شود:

  • جامبوگ نوع A : بدون حفاظت الکترواستاتیک
  • جامبوگ نوع B : ولتاژ شکست سطحی <6 کیلو ولت
  • جامبوگ نوع C : رسانای الکتریکی یا ارت‌پذیری
  • جامبوگ نوع D : استاتیک اتلاف‌کننده بدون نیاز به ارت

در ادامه شکل‌های مختلفی توسط تولید کننده جامبو بگ در نظر گرفته می‌شوند. از جمله اینکه کیسه‌های مستطیلی یا چهار پانل، رویه دافله و کیسه فله‌های دایره‌ای و… که نحوه تولید کیسه و ساخت جامبوبگ مشابه هم است به غیر از جنس، اندازه و شکل آن.

پس اگر در انتخاب جامبوبگ متناسب با محصولتان ایده‌ای ندارید و نگران انتخاب نادرست این محصولات هستید، برای مشاوره با کارشناسان ما در هیناپک تماس بگیرید.

مراحل تولید جامبوبگ

مشخصات فنی جامبوبگ گرانول برای روسیه و عراق

حال با توجه به توضیحاتی که داده شد، فرآیند تولیدی جامبوبگ مانند هر صنعتی به مراحل مختص تولید خودش شروع می‌شود. این مراحل شامل بخش‌های زیر می‌َشوند:

  • اکستروژن
  • بافندگی
  • جاروبرقی
  • لمینیت
  • چاپ
  • برش دادن
  • خیاطی
  • تست نهایی

در ادامه در خصوص هر بخش بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

    اکستروژن: آماده‌سازی خوراک تولید

تولید کننده جامبو بگ با تغذیه رزین پلی‌پروپیلن (PP) و سایر مواد افزودنی به یک اکسترودر برای تولید نوارهای PP با ضخامت و عرض مختلف شروع می‌کند. رزین ذوب شده ورقه‌های PP را تشکیل می‌دهند که توسط غلتک‌ها کشیده شده و سپس بریده می‌شوند.

 

    بافندگی

سپس نوارها روی ماسوره‌ها پیچیده می‌شوند تا فرآیند بافندگی آغاز و پارچه جامبوبگ تولید ‌شود.بافت پارچه بر روی دستگاه‌های بافندگی مخصوص انجام می‌شود تا کیسه‌های دایره‌ای شکل یا U-panel  برای سایر سبک‌های این کیسه‌ها ساخته شوند.

    جاروبرقی

برای پوشش دادن به پارچه، کیسه‌ها باید با جاروبرقی جارو شوند تا ذرات گرد و غبار از آن‌ها زدوده شود. سپس کیسه از یک فیلتر حذف کننده الکتریسیته ساکن عبور داده می‌شود.

    لمینیت

حال برای فرآیند لمینیت، پوشش محافظ پلی‌پروپیلن به آن اضافه می‌شود تا مقاومت کیسه در برابر رطوبت و الکتریسیته افزایش یابد. کیسه های پارچه‌ای که نیاز به قابلیت تنفس‌پذیری داشته باشند،  بدون پوشش باقی می‌مانند.

    چاپ

در این مرحله در  کارخانه جامبوبگ، کیسه‌ها با جوهر چاپ مورد تایید FDA  یا استاندارد، مناسب برای تماس با مواد غذایی، چاپ می‌شوند. جوهر استفاده شده برای لکه نشدن یا پریدن سریع، خشک می‌شود.

    برش

سپس، یک دستگاه برش دقیق برنامه‌ریزی شده، پارچه را از رول‌ها به اندازه مورد نیاز برای فرآیند مونتاژ کیسه برش می‌دهد.

    خیاطی

در مرحله نهایی ساخت این محصول، پارچه‌های برش خورده با دوختن تکه‌های پارچه به یکدیگر، تکمیل می‌شود. کیسه‌ها در اتاق تمیز مورد تایید استاندارد، دوخته خواهند شد.

    تست نهایی

برای اطمینان از کیفیت تولیدات در طول هر فرآیند تولید، QA انجام می‌شود. در نهایت نیز، تسمه‌ها به درزها دوخته می‌شوند و کیسه‌ها با آزمایشات مختلف، تست و تایید نهایی می‌شوند.

در تولید جامبو بگ برای هر صنعت، ممکن است مراحلی به فرآیند تولید اضافه شود. برای مثال پوشش‌هایی مانند پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن را می‌توان برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت به پارچه اضافه نمود. و یا از ماشین‌های چاپ برای مهر لوگو یا ثبت اطلاعات دیگر بر روی سطح پارچه استفاده نمود.

 

تولید کننده جامبوبگ در تهران

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

پس در هر صنعت نیازها و ویژگی‌های مختلفی مدنظر هستند که به تولید جامبوبگ حجیم، سنگین و بزرگ، یا متراکم، شل و مش‌بندی شده منجر می‌شوند. برای انتخاب مناسب‌ترین جامبو متناسب با شرایط محصولات و یا شرایط مختص به صنعتتان با ما مشورت کنید و سپس برای تولید محصول سفارش بگذارید. این کار احتمال ضرر یا اتلاف منابع و خسارت به محصولات شما را به کمترین میزان خود خواهد رساند.

برای سفارش تولید جامبوبگ یا خرید محصولات پیش‌ساخت، با کارشناسان متخصص ما در گروه بازرگانی هینا پک در ارتباط باشید. گروه بازرگانی هیناپک، تولید کننده جامبو بگ در تهران و تامین‌کننده انواع محصولات مورد نیاز برای صنایع مختلف، آماده خدمت‌رسانی به همکاران محترم در صنایع مختلف است.

خط تولید جامبوبگ

خط تولید جامبوبگ و دستگاه‌های آن، همانطور که پیشتر توضیح دادیم، به نوع محصول تولیدی بستگی دارد. پس برای راه‌اندازی خط تولید یا در فروش خط تولید کیسه جامبوبگ، باید به قرار گرفتن دستگاه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری در هر بخش توجه نمود. برای تولید جامبوبگ در تهران و یا تولید جامبوبگ در ایران، با مشاوران و کارشناسان متخصص ما در فروش خط تولید کیسه جامبوبگ در ارتباط باشید.

خط تولید جامبوبگ و بیگ بگ پایدار کیسه بافت

کارخانه تولید جامبوبگ

گروه بازرگانی هینا پک، یکی از موسسات تولید کننده جامبوبگ در ایران است که برای تضمین کیفیت تولیداتش و برآوردن معیارهای درخواستی هر صنعت، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است. برای اطلاع بیشتر از جزئیات و استعلام قیمت تولید جامبوبگ سفارشی، با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: